E-kaubanduse maailmas on nähtavus kõik. Kui potentsiaalsed kliendid ei leia sinu e-poodi otsingumootoritest, jääd ilma väärtuslikust müügist. Üks peamisi tegureid, mis mõjutab sinu e-poe nähtavust, on tehniline SEO.
Selles artiklis toome välja 5 levinud tehnilise SEO viga, mis võivad sinu e-poe müüki pidurdada. Hea uudis on see, et neid vigu on võimalik parandada ja oma e-poele otsingumootorites parem nähtavus tagada.
Vead ja lahendused:
- Aeglane laadimiskiirus: Uuringud näitavad, et kui veebileht laadib kauem kui 3 sekundit, lahkub üle poole külastajatest. Seega on kiire laadimiskiirus kriitilise tähtsusega.
- Lahendus: Optimeeri pilte, minimeeri HTTP päringuid ja kasuta vahemällu salvestamist.
- Katkised lingid: Katkised lingid tekitavad kasutajatele frustratsiooni ja annavad otsingumootoritele märku, et sinu veebileht on ebakvaliteetne.
- Lahendus: Kontrolli regulaarselt oma veebilehte katkiste linkide osas ja paranda need.
- Duplikaatne sisu: Kui sinu veebilehel on mitu URL-i, mis viivad samale sisule, tekitab see otsingumootoritele segadust.
- Lahendus: Kasuta kanoonilisi URL-e, et määrata eelistatud versioon.
- Mobilisõbralikkus: Tänapäeval teevad inimesed üha enam oste mobiilseadmetest. Kui sinu e-pood pole mobiilisõbralik, kaotad potentsiaalseid kliente.
- Lahendus: Veendu, et sinu veebileht on responsiivne ja kohandub erinevate ekraanisuurustega.
- XML-saidikaardi puudumine: XML-saidikaart aitab otsingumootoritel sinu veebilehte indekseerida ja leida kõik olulised lehed.
- Lahendus: Loo XML-saidikaart ja esita see Google Search Console’ile.
Kokkuvõte
Tehniline SEO on e-kaubanduse edu oluline osa. Kui soovid oma e-poe müüki suurendada, tuleb tagada, et sinu veebileht oleks otsingumootoritele nähtav ja hõlpsasti indekseeritav. Paranda ülaltoodud vead ja anna oma e-poe müügile hoogu juurde!